NilPaper

تضمین کیفیت و آموزش

كيفيت يعني اينكه محصول بر نگردد، ولي مشتري برگردد.

كيفيت با آموزش آغاز، با يادگيري اجرا و با تعهد بقاء مي يابد.

كيفيت، مسئوليت همه افراد است. كيفيت، پيش نياز موفقيت است.

كيفيت از من آغاز مي شود. (جان تيمر، مدير شركت فيليپس)


واحد کنترل کیفیت کاغذ نیل پس از تشکیل در سال 1388 ، با هدف کنترل تمامی تولیدات این شرکت توسط پرسنل مجرب با التزام به استانداردهای رایج، درصدد ارائه محصولات با کیفیت و برآورده سازی انتظارات مشتریان بوده است.
ما برآنیم تا با آموزش صحیح و مداوم پرسنلمان، محصولاتی با قدرت رقابت بالا تولید کرده و در عین تعامل با مشتریانمان، مشکلات را شناخته، راهکارها را پیاده سازیم.

ما برآنیم تا مشتریانمان پس از خرید محصولات با کیفیت نیل، از بالاترین سود و کمترین ضرر بهره ببرند.